Veelgestelde vragen

  • Hoe kan ik plaatsen reserveren voor een rolstoelgebruiker?
    Neem contact op met een medewerker van het cultuurcentrum. Die spreekt onderling verder af met jou. Je kan ons ook telefonisch contacteren.

  • Ik wil andere plaatsen, kan dat?
    Je krijgt automatisch de best beschikbare plaatsen, maar je kan die aanpassen op het einde van je reservatie. Daar krijg je een overzicht van je bestelling. Kies voor 'Wijzig plaatsen' en duid de nieuwe plaatsen aan op het zaalplan. Bij de voorstellingen op locatie kan je jouw plaatsen niet aanpassen, want daar is het 'vrije zit'.

  • Ik heb stoelnummer 5 en 7. Zitten we naast elkaar?
    Ja, deze stoelen staan naast elkaar. Het theater heeft even en oneven nummers. Aan de linkerkant van de zaal vind je de even nummers, aan de rechterzijde van de zaal de oneven nummers. Je vindt stoelnummers 1 en 2 in het midden van de rij.

  • Ik heb een cadeaubon, kan ik via de website bestellen?
    Ja, kies bij 'betaalmethode' voor 'cadeaubon' en geef je bonnummer(s) in. Het bedrag wordt in mindering gebracht. Het saldo van de bon kan je nadien ook nog gebruiken bij een volgende aankoop.

  • Wanneer ontvang ik mijn online bestelde tickets?
    Na bevestiging van de betaling ontvang je een mail met je tickets. Controleer goed of je het juiste mailadres ingevuld hebt.

  • Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, kan dat?
    Controleer bij de ingave of je e-mailadres correct is, anders ontvang je geen bevestiging. 
    Je mail kan ook bij 'ongewenste e-mail' zitten, controleer dit even in je mailbox. 
    Bij twijfel neem je contact op met het cultuurcentrum.

  • Moet ik e-tickets printen of kan ik ze ook op mijn telefoon laten zien?
    Je kan je e-tickets ook op je mobiele telefoon tonen. Houd bij binnenkomst de tickets op je telefoon klaar en zet de helderheid van je scherm op maximaal. E- tickets kunnen ook via de app ‘Ticketmatic’ afgeleverd worden.

  • Waarom willen jullie mijn telefoonnummer en e-mailadres?
    Deze gegevens gebruiken we om wijzigingen en annuleringen door te geven.

  • Kan ik voor de aanvang van de voorstelling nog tickets aan de kassa kopen?
    Neen, voorlopig niet. Afhankelijk van de coronamaatregelen doen we de kassa in de foyer opnieuw open. 

  • Kan ik met de bankkaart betalen?
    Ja, deze betaalmethode heeft onze voorkeur. Contactloos betalen via NFC is ook mogelijk.

  • Mag ik nog binnen in de zaal als de voorstelling al begonnen is?
    Dat is afhankelijk van de eisen en wensen van de productie die op dat moment speelt. Het kan immers storend zijn voor de artiesten op het podium.
    Het is ook storend voor het publiek dat al aanwezig is in de zaal.  We kunnen je niet garanderen dat je de voorstelling nog kan bijwonen.

  • Wat als ik het geluid in de zaal te luid vind?
    Onze technici meten regelmatig de geluidssterkte om te vermijden dat de limiet overschreden wordt. 
    Je kan oordoppen vragen aan het onthaal.

  • Mogen we eten en drinken meenemen in de zaal?
    Neen, in de zaal is het verboden om te eten en te drinken.

  • Mag mijn kind op mijn schoot tijdens de voorstelling?
    Ja, dat mag. Je moet wel een ticket kopen voor je kind en een stoel reserveren.

  • Zoek je nog een plek of heb je tickets over?
    Gebruik onze online ruilbox. Die vind je bij elke voorstelling. Enkel bij uitverkochte voorstellingen kan je je tickets ruilen voor een cadeaubon. We vragen 2 euro administratiekost per ticket.

BEKIJK DE RUILBOX

  • Hoe kan ik mij inschrijven op de digitale nieuwsbrief van het cultuurcentrum?
    Dat kan via deze link.

TICKETS BESTELLEN EN CORONAMAATREGELEN

Nog vragen?  Neem dan telefonisch contact op. We helpen je verder of maken een afspraak.

NEEM CONTACT OP MET HET CULTUURCENTRUM