Veelgestelde vragen

  • Ik wil plaatsen reserveren voor een rolstoelgebruiker. Hoe kan ik dat doen?
    Neem contact op met het Cultuurcentrum.

  • Ik wil andere plaatsen.
    Je krijgt automatisch de best beschikbare plaatsen toegewezen. Je kan je zitplaatsen tijdens je online reservatie nog wijzigen door per voorstelling te kiezen voor 'Wijzig plaatsen'. Dit kan je doen net vóór de betaling.

  • Ik heb een cadeaubon. Kan ik via de website bestellen?
    Ja, je kiest bij betaalmethode cadeaubon en je geeft de bonnummer in. Het bedrag van de tickets wordt in mindering gebracht, het saldo van de bon kan je gebruiken bij een volgende aankoop.

  • Wanneer ontvang ik mijn online bestelde tickets? 
    Als je tickets koopt, ontvang je - wanneer de betaling bevestigd is - direct een e-mail met je e-tickets. 

  • Ik heb geen bevestigingsmail of e-ticket ontvangen?
    Kijk even de map na waarin je spamberichten terechtkomen. Bij twijfel neem contact op met het cultuurcentrum.

  • Ik heb e-tickets. Moet ik deze printen of kan ik ze ook op mijn telefoon laten zien?
    Je kan je e-tickets ook op je mobiele telefoon tonen. Houd bij binnenkomst de tickets op je telefoon klaar en zet de helderheid van je scherm op maximaal. E- tickets kunnen ook via de app afgeleverd worden.

  • Waarom willen jullie mijn telefoonnummer en e-mailadres?
    Deze gegevens zijn van belang om snel wijzigingen en annuleringen te kunnen doorgeven.

  • Ik heb stoelnummer 5 en 7. Zitten we naast elkaar? 
    Ja, deze plaatsen zijn naast elkaar. Het theater heeft even en oneven nummers. Aan de linkerkant van de zaal vind je de even nummers, aan de rechterzijde van de zaal de oneven nummers.

  • Zoek je nog een plek of heb je tickets over?
    Gebruik onze ruilbox, deze vind je bij elke voorstelling. Enkel bij uitverkochte voorstellingen kan je je tickets ruilen voor een cadeaubon, dit kost 2 euro administratiekosten per ticket. Hiervoor contacteer je het cultuurcentrum.

  • Kan ik voor de aanvang van de voorstelling nog tickets aan de kassa kopen?
    Is de voorstelling niet uitverkocht, dan kan je de avond zelf nog tickets kopen aan de kassa. De kassa is geopend vanaf 1 uur voor aanvang van de voorstelling. Kom tijdig, liefst 30 minuten voor de start van de voorstelling, dit om lange wachtrijen te vermijden zodat we stipt kunnen starten met de voorstelling. 

  • Kan ik met een bankkaart betalen? 
    Ja deze betaalmethode heeft onze voorkeur. We willen zoveel mogelijk contant geld vermijden. Contactloos betalen via NFC is ook mogelijk.

  • Als ik te laat aankom en de voorstelling is al begonnen, mag ik dan de zaal nog in? 
    Dit is afhankelijk van de eisen en wensen van de productie die op dat ogenblik speelt omdat dit zeer storend kan zijn voor de artiesten op de scène. Het is ook storend voor het publiek. We kunnen je niet garanderen dat je de voorstelling nog kan bijwonen. 

  • Soms vind ik het geluid te hard in de zaal. Kan Cultuurcentrum Evergem daar iets aan doen?
    Onze technici meten regelmatig de geluidssterkte om te voorkomen dat de toegestane limiet wordt overschreden. Oordoppen zijn steeds te verkrijgen aan de kassa.

  • Kunnen we drinken en snoepgoed meenemen in de zaal? 
    In de zaal is het verboden om te eten en drinken.

  • Mag mijn kind op mijn schoot tijdens de voorstelling? 
    Je mag je kind tijdens de voorstelling op de schoot houden. Je dient voor je kind wel een stoel te reserveren en een ticket aan te kopen.

 

Nog vragen?  

NEEM CONTACT OP MET HET CULTUURCENTRUM