Veelgestelde vragen

  • Hoe kan ik plaatsen reserveren voor een rolstoelgebruiker?
    Neem contact op met een medewerker van het cultuurcentrum. Die spreekt onderling verder af met jou.

  • Ik wil andere plaatsen, kan dat?
    Je krijgt automatisch de best beschikbare plaatsen. Je krijgt enkel een rijnummer, een medewerker begeleid je naar je bubbelplaats (om kruisen van het publiek te vermijden).

  • Ik heb een cadeaubon, kan ik via de website bestellen?
    Ja, kies bij 'betaalmethode' voor 'cadeaubon' en geef je bonnummer in. Het bedrag wordt in mindering gebracht. Het saldo van de bon kan je nadien ook nog gebruiken bij een volgende aankoop.

  • Wanneer ontvang ik mijn online bestelde tickets?
    Na bevestiging van de betaling ontvang je een mail met je tickets. Controleer goed of je het juiste mailadres ingevuld hebt.

  • Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, kan dat?
    Controleer bij de ingave of je e-mailadres correct is, anders ontvang je geen bevestiging. 
    Je mail kan ook bij 'ongewenste e-mail' zitten, controleer dit even in je mailbox. 
    Bij twijfel neem je contact op met het cultuurcentrum.

  • Moet ik e-tickets printen of kan ik ze ook op mijn telefoon laten zien?
    Je kan je e-tickets ook op je mobiele telefoon tonen. Houd bij binnenkomst de tickets op je telefoon klaar en zet de helderheid van je scherm op maximaal. E- tickets kunnen ook via de app ‘Ticketmatic’ afgeleverd worden.

  • Waarom willen jullie mijn telefoonnummer en e-mailadres?
    Je moet je verplicht registreren als bezoeker, dus gebruiken we deze gegevens voor contactopsporing. Deze gegevens gebruiken we ook om wijzigingen en annuleringen door te geven.

  • Kan ik voor de aanvang van de voorstelling nog tickets aan de kassa kopen?
    Nee, je kan enkel online tickets kopen. Kom op tijd, liefst 30 minuten voor de start van de voorstelling, zodat we stipt kunnen starten. 

  • Mag ik nog binnen in de zaal als de voorstelling al begonnen is?
    Dat is afhankelijk van de eisen en wensen van de productie die op dat moment speelt. Het kan immers storend zijn voor de artiesten op het podium.
    Het is ook storend voor het publiek dat al aanwezig is in de zaal. 
    Aangezien we nu plaatsnemen per bubbel, kunnen we niet garanderen dat je de voorstelling nog kan bijwonen. We moeten contact met andere bezoekers zoveel mogelijk vermijden.

  • Wat als ik het geluid in de zaal te luid vind?
    Onze technici meten regelmatig de geluidssterkte om te vermijden dat de limiet overschreden wordt. 
    Je kan oordoppen vragen aan het onthaal.

  • Mogen we eten en drinken meenemen in de zaal?
    Neen, in de zaal is het verboden om te eten en te drinken.

  • Mag mijn kind op mijn schoot tijdens de voorstelling?
    Ja, dat mag. Je moet wel een ticket kopen voor je kind en een stoel reserveren.

  • Hoe kan ik mij inschrijven op de digitale nieuwsbrief van het cultuurcentrum?
    Dat kan via deze link.

TICKETS BESTELLEN EN CORONAMAATREGELEN

Nog vragen?  

NEEM CONTACT OP MET HET CULTUURCENTRUM